Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strømforsyning


Che

Anbefalte innlegg

Jeg bruker en fueltank classic, og den er bygd som en tank som de sier. Eneste aberet med den er at det ikke er isolerte utganger på den, dvs at den kan slippe igjennom støy fra strømnettet. Fueltank jr. derimot, har isolerte utganger, men den har bare 5x9V kontakter. Hvis antallet kontakter holder for deg, er denne et sikkert kjøp. En kompis av meg som holder på med masse selvbygde pedaler og røramper med gain på 11 bruker fueltank jr og det funker som bare eff...like lite støy som å kjøre med batteri i pedalene :) Med vanlig Boss adapter o.l. støyer oppsettet hans såpass at han kan bare glemme å spille med cleanlyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en Fueltank før, og jeg var veldig fornøyd med den. Solid murstein, høykvalitets strømforsyning den ja...

Du burde se litt på Cameleon modellen deres, tror jeg skal ha meg en slik en når jeg bygger meg pedalbrett igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på pedalene dine. Hvis du har pedaler som er litt kresen, kan det være smart å gå for PP2. Har hatt både Fueltank Classic og Chameleon, men begge disse støyet en god del på med mine pedaler. PP2 er bom tyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.