Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av Delay-pedal


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha brukt Ibanez Analog Delay i årevis, har jeg nå det siste halvåret byttet til Boss DD-7 nettop pga tap tempo-funksjonaliteten. Denne er veldig bra (og billig), til tross for at den ikke har true bypass.

Må si meg enig her. Har vært innom endel forskjellige delayer (blant annet Replica og Nova Delay), men fant ut at DD-7 sin analogmodus låter så konge at jeg ikke trenger noe mer fancy. Enkel å bruke er den også, og tar opp lite plass på pedalbrettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som har erfaring med tc electronics flashback delay?

Anbelfales!!

En meget dynamisk og god delaypedal. Jeg er veldig fan av analogdelayen på den, og 2290 delayen.

Om man skal ha en god analogdelay og har litt ekstra penger så ville jeg gått for Retro Sonic Delayen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør påstå at å tråkke på den eksisterende pedalen for å angi tempo er enklere enn å bruke en annen knapp til dette. :)

Forstår deg ikke helt?

Poenget mitt var at det er enklere med DD-6'en ettersom en ikke trenger en ekstra pedal for å bestemme tap tempoet når en kan gjøre dette på selve DD-6 sin fotbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.