Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pokker, finner ikke MIN drømmegitar


Neros

Anbefalte innlegg

En Mayones Regius eller en ESP Horizon dekker nok det du ber om, bare du får customiza den litt og skallopert båndene :)

ESP Horizon har jeg hatt tidligere, og denne er nok den beste gitaren jeg har hatt.. Angrer mye på at denne ble byttet ut.. Men skal jeg ha en gitar hvor jeg ikke irriterer meg over en eller annen liten detalj, er nok veien å gå Custom bygging. Har lest noen negative erfaringer med ESP custom shop, så jeg styrer heller mot andre produsenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESP Horizon har jeg hatt tidligere, og denne er nok den beste gitaren jeg har hatt.. Angrer mye på at denne ble byttet ut.. Men skal jeg ha en gitar hvor jeg ikke irriterer meg over en eller annen liten detalj, er nok veien å gå Custom bygging. Har lest noen negative erfaringer med ESP custom shop, så jeg styrer heller mot andre produsenter...

Hva med Eugen Guitars? Hørt om det? Tror de holder til i Bergensområdet. De kan hjelpe deg med drømmegitaren. Det koster skjorta, selvsagt, men..

http://www.eugen.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal jeg ha en gitar hvor jeg ikke irriterer meg over en eller annen liten detalj, er nok veien å gå Custom bygging.

Good luck. Nesten alle jeg har hørt om som har fått laget en custom går å prater om hva de ville endra hvis de skulle bestilt en gang til. Den eneste gitaren det ikke finns noe å irritere seg over er den neste man skal ha. All ære til de som faktisk blir 100% fornøyd, tror aldri jeg kommer dit,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good luck. Nesten alle jeg har hørt om som har fått laget en custom går å prater om hva de ville endra hvis de skulle bestilt en gang til. Den eneste gitaren det ikke finns noe å irritere seg over er den neste man skal ha. All ære til de som faktisk blir 100% fornøyd, tror aldri jeg kommer dit,

Til dels enig med deg, men om man bygger en custom, som i hvert fall i utgangpunktet møter ens ønsker og behov så må det vel være lang bedre enn å kjøpe seg en gitar man vet ikke gjør det..

Jeg har tygget og tenkt på dette gjennom det siste 1 1/2 året, førsøkt et utall forskjellige gitarer og lett med lykt og lupe etter noe som møter det jeg vil ha ut av en gitar uten suksess. Jeg vet ganske bestemt hva jeg vil ha, så jeg er ikke så veldig engstelig for å gå på en smell her.. Og skulle man gjøre det, så er det vel bare å ta lærdom av den første og så bestille en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri helt enig med meg selv om jeg vil ha en custom som er helt etter min spec eller bare finne en ferdig gitar som er skikkelig feit. Jeg har prøvd begge deler og er undecided. Det blir litt som å gå å spise på en resturant, jeg forteller ikke kokken hvordan han skal lage maten. Jeg liker følelsen av å teste en gitar og tenke, faen det her var saker, her har han gjordt en bra jobb. Men det skifter hvert halvår, så GASer jeg på en costom igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe hokus pokus, er ærlig talt ingenting jeg ville endret med gitaren.

Men jeg vet om et par ting jeg ville endra, ha ha ha ha. Sorry couldn't resist. Ikke noe er bedre en at det. Jeg er føkka nå det gjelder sånt med det har sikker en sammenheng med at jeg ikke er pro musiker og i tillegg driver forum med gitarutstyr på si. De fleste muskikere jeg kjenner er ikke så jævlig analt opptatt av utstyr. Det er stort sett kun gutteromsmusikere som lurer på hvilken vei kabler låter best osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.