Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av 64 strat


hermok

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vurderer en helt orginal sunburst med kasse. Ser de ligger på 15-25000 dollar i USA. Noen peil på hva de går for i Norge?

har du funnet en i norge du ser på?

om du er på utgikk etter en, er det nok lettest å finne i Sverige. Større tetthet av vintage gitarer der.

pris er vanskelig å si noe om da den baserer seg på motivasjon til selger, kjøper, hvor lenge gitar har vært i markedet, tilstand osv.

lykke til!

gtrzn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjenning her i byen som skal selge. Har hatt den siden 70tallet. Tørr ikke kjøpe "ukjent" Mye juks og fanteri. Ja byr jeg 1500000 så får jeg den nok. Nei huff, det blir for mye pæng!

Er nok enig med deg i det. 1,5 mill blir litt drøyt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'64 er pre-CBS og av de mest ettertraktede Strattene. CBS tok over Fender i januar 65,

men det tok litt tid før ting begynte å merkes på gitarer og amper.

Selv om du kjøper lokalt og kjenner mye av gitarens historie, bør du be om bilder

som forteller om gitarens originalitet og tilstand.

Topp pris er det selvsagt for en helt original.

Refinish, båndbytte, bytte av potmeter, pickups, utfresning for bøkker, uoriginalt plekterbrett osv. osv.

er med på å trekke prisen nedover fra en urørt gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjenning her i byen som skal selge. Har hatt den siden 70tallet. Tørr ikke kjøpe "ukjent" Mye juks og fanteri. Ja byr jeg 1500000 så får jeg den nok. Nei huff, det blir for mye pæng!

50.000,- er og mye penger. gi selger et bud du kan ære. kan gått være gitaren går da ;)

gtrzn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.