Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Diy rack til 200 kr


Anbefalte innlegg

Utrolig genialt! Tror kanskje det blir IKEA-rack på bandet da. Slenge på en skapdør og bærehåndtak så blir det jo kanonbra!

Om det så skulle bli ustøtt (noe jeg ikke tror det blir siden castor sier det ikke blir det B) ) så er det jo ikke mange kronene for et par vinkelbeslag innvendig heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA pedal-brett og nå rack! Dette begynner og lukte agentur for f.eks. Trond? :D

Seriøst, så så jo dette kjempelurt ut. Og når sant skal sies, greier man vel ikke å gjøre det noe billigere selv hvis man ikke allerede har materialet liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det særlig stabilt? Ser for meg at det trenger forsterkning etter ikke alt for lang tid? :P

Rack er utrolig stabilt, trenger ikke noe forsterkninger. Til daglig pleier det å stå en laney gh 100l der hvor focusrite'n står. Ingen tegn til svakheter etter 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt!

Men jeg gidder nok ikke å dra til Oslo for kr. 89,- alene. Har Ikea nettbutikk?

Denne hadde vært ideell for meg med min Yamaha 01V mikser på toppen,

og hadde det vært mulig å få montert noen Bildema trinser i bånn hadde det vært akkurat slik jeg hadde tenkt til å lage selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.