Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Laget mine første tabs i Guitar Pro!


JohnnyRubber

Anbefalte innlegg

Hei! Var usikker på hvor tråden skulle, så plasserte den her. Feel free til å flytte den :)

Som overskriften sier, har jeg akkuratt laget mine første tabs evar, og kan tenke meg litt feedback på dem. Bandet spiller absolutt ikke denne type musikk, men satt å tenkte litt på det fattern sa om at "alle rocke-band med respekt for seg selv har en ballade". Dette er altså det jeg klarte å hoste opp.

Tabsa er kanskje ikke helt ferdige enda, dette er et slags "første utkast". Og, ikke slakt meg. Jeg er kommende elektriker, selvtrent i gitar og har ALDRI lært meg musikkteori, noter eller noe ned den veien. Men konstruktiv kritikk tar jeg imot med stor takk!

EDIT: ikke kan jeg Guitar Pro heller. Var bare prøving å feilig til ting passa sånn noenlunde.

Legg igjen en kommentar'a! :D

Download-link: http://www.sendspace.com/file/a21qx3

Endret av McLovin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en "erfaren" guitar pro kar, har brukt det i noen år nå, og jeg syns dette var bra laget! :)

En ting som jeg bruker å gjøre når jeg tabber akustiske gitarer, er å bruke downstrokes og upstrokes. Ser du har gjort det noen plasser, og det gir en litt annen dynamikk, om man kan kalle det det, og får det til å høres litt mer naturlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.