Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ville bare si...


idamika

Anbefalte innlegg

... at dette er et utrolig flott forum!

Var å snikleste litt her før jeg jeg begynte å skrive innlegg, og var i grunn ganske vettskremt av alle proffene her.

Det var det jo ingen grunn til, dere er jo så koselige og snille her :wub:

Har fått så mye god hjelp og fine tips her!

Takk for et flott forum :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nødig svare for alle andre her på forumet, men sier for min egen del, takktakktakk :)

Gitar er en avhengighetsskapende hobby vettu. Kan være skummelt til tider.

Skummelt ja!

Ikveld sitter jeg å nerder på gitarnorge sitt forum, innimellom gitarspilling og vinglasset - istedet for å være på fest som alle andre er :blink:

Burde vell ha funnet noe mer sosialt å bruke tiden på siden datteren min har pappahelg, men neeeida - gitaren frister mest! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder selvsagt ikke meg i det hele tatt, men det er klart at når man drister seg inn på et forum med noen tusen gitarister, som stort sett har sittet på rommet og øvd på "sweet child of mine", og ikke har har hatt nærkontakt med kvinnehud siden de ble født, så er det bare naturlig at damer får litt ekstra oppmerksomhet. Sånn i all enkelhet.

Velkommen til GitarNorge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder selvsagt ikke meg i det hele tatt, men det er klart at når man drister seg inn på et forum med noen tusen gitarister, som stort sett har sittet på rommet og øvd på "sweet child of mine", og ikke har har hatt nærkontakt med kvinnehud siden de ble født, så er det bare naturlig at damer får litt ekstra oppmerksomhet. Sånn i all enkelhet.

Velkommen til GitarNorge!

Haha!

Og dette gjelder SELVsagt ikke meg i det hele tatt, men når man er en relativt ung kvinne som syns bortimot enhver mann med en smule skills på gitar automatisk stiger 5 trinn på kjekkas-skalaen, så er det naturlig å like seg på et gitarforum :blush:

Neida, spøk til side (okei da, ikke spøk!), flott forum dette her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Og dette gjelder SELVsagt ikke meg i det hele tatt, men når man er en relativt ung kvinne som syns bortimot enhver mann med en smule skills på gitar automatisk stiger 5 trinn på kjekkas-skalaen, så er det naturlig å like seg på et gitarforum :blush:

Neida, spøk til side (okei da, ikke spøk!), flott forum dette her! :)

Halla! ;-D

Høhø, nei, er koselig her inne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt ja!

Ikveld sitter jeg å nerder på gitarnorge sitt forum, innimellom gitarspilling og vinglasset - istedet for å være på fest som alle andre er :blink:

Burde vell ha funnet noe mer sosialt å bruke tiden på siden datteren min har pappahelg, men neeeida - gitaren frister mest! :P

Som familiefar skjønner jeg godt hva du mener. Barna har vært hos besteforeldre i vinterferien, og nå spør folk på jobb hva jeg tror og mener om ski-VM. WTF! Jeg har jo barnefri, og da går det i gitarklimpring og gitarnorge. Det er ekte meditasjon og balsam for sjelen å fordype seg i gitarspillingen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med trådstarter. Har ikke blitt så ufattelig mye gitarspilling på meg i det siste så har ikke vært så mye innom her så mye. Men har vært på en del andre forum. Og det er ingen forum som er så åpne, hyggelige og som har en så god stemning som dette forumet her!

Her er det rom for dumme spørsmål, diskusjoner av ulike slag. Og jeg ble f.eks ikke skjellt ut for å spørre om et laptop adapter fra norge kan brukes i usa. Som omtrent er grunn til kick på andre forum. For hva har et laptop adapter med gitar å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder selvsagt ikke meg i det hele tatt, men det er klart at når man drister seg inn på et forum med noen tusen gitarister, som stort sett har sittet på rommet og øvd på "sweet child of mine", og ikke har har hatt nærkontakt med kvinnehud siden de ble født, så er det bare naturlig at damer får litt ekstra oppmerksomhet. Sånn i all enkelhet.

Velkommen til GitarNorge!

mange tatt over en stor kam her? :D

Uansett, utrolig flott forum, og mange hyggelige mennesker. Det har seg slik at de fleste musikere er hyggelige mot alle og enhver, med mindre du er gangster-rapper fra usa og skyter folk på hverdagene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.