Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP Snakebite


Tell

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en dårlig trend at man tar en eksisterende model og kutter litt her og legger til litt der, og fortsatt ikke er i nærheten av noe nytt eller spennede.

Denne ser ikke bra ut på promobilder, men godt mulig den gir god støtte til høyrearm og balanserer godt for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KL Exploreran er vel noe av det råeste som finnes av explorers som penger kan kjøpe å prisen er deretter :P

Likte ikke Snakebyte stilen første gang jeg så dem men jeg synes den blir bedre å bedre hver gang jeg ser den, særlig den hvite

det at de endelig har fått reimfestet på korrekt plass er jo bare et pluss, så slipper jeg å forandre på den når jeg får min :P

den er også litt forskjellig med at den har 2 volumkontroller å ingen tone kontroll i forhold til EX og FX gitarene som har Master Volume å master Tone, kommer også med schaller staplocks, Sperzel stemmehoder å tonepro's bru, så hardware er jo ikke noe å klage på.

gleder meg til noen får inn LTD versjonen, ESP gitarene føler jeg er litt for mye penger i forhold til bang, mens LTD er vanligvis mye gitar for pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke den "bølgen" i den bakre vingen, ei heller fonten på logoen eller innlegget på gripebrettet. Men ellers en ok gitar.

Men det er sikkert bare å løpe og kjøpe, for så å selge den til trippel pris når den går ut av produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygger og styggere for hver gang jeg kikker på den. Flink Spellemann han der James, men god smak ang gitarer skal han ikke beskyldes for.. Trur han egentlig gjør dette på kødd, for å se hvor mange blyhuer som "skal ha seg en Hetfield" uansett hvor satans stygge dem er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.