Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erotic & Passion


vai123vai

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gilmour er ikke akkurat noen Rudolph Valentino heller da! Han ser jo virkelig ut som rompegrimmen selv! :) Utseendet skal da vel ikke få lov til å være veldig avgjørende for om en gitarist er god eller ikke?

Men jeg skjønner hva du mener joda...

Gilmour er jo direkte heslig! :P Styggere enn Vai, det kan jeg trygt si.

Ta en titt på Floyds konsert i Venezia, der han har tidenes dårligste hårsveis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Jada' date=' fyren kan spille gitar' date=' det gjør ikke at han lager spesiellt spennende og innovativ musikk.[/quote'']

Regner med at du har hørt alt Vai har laget, ettersom du mener du er istand til å uttale deg om saken.

Forteller du meg at jeg må ha hørt alt Vai har laget/spilt/hva som helst, for å uttale meg om jeg liker musikken mannen lager?

Må jeg høre alle Maidenplater for å slå fast at jeg ikke liker det? Må jeg høre alle låtene til Aqua for å bestemme meg for at jeg synes det suger gressmatte?

Jeg liker ikke Vais musikk, jeg synes Vais musikk er for avhengig av gitarspill, og ikke funker like godt enhetlig som den burde. Jeg synes Vai er en kjedelig gitarist. Jeg har ingenting til overs for raskraskraskraske soloer.

Og ja, jeg har hørt en god del av Vais musikk.

Nok svar for deg? Jeg kan godt ta en tre-fire runder til med kverulering, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Jada' date=' fyren kan spille gitar' date=' det gjør ikke at han lager spesiellt spennende og innovativ musikk.[/quote'']

hehe , er han ikke innovativ lenger heller nå da ?

dette blir for dumt ..

Jeg synes musikken hans er kjedelig, lite spennende og nyskapende. Uansett hvor innovativ han er som gitarist, kanskje spesielt teknisk, synes jeg fremdeles at musikken er sånn circa bånn. Jeg siterer gjerne meg selv "... det gjør ikke at han lager spesiellt spennende og innovativ musikk". Det er mange gitarister som ikke er like teknisk gode som Vai, men som likevel tilfører musikken noe mer spennende, noe som gjør at jeg synes det blir verdt å høre på, nesten uansett hvor teknisk gode de er. Jeg hører på musikk for å høre på musikk, ikke analysere gitarronk. Det er forresten håpløst å argumentere imot mine høyst subjektive synspunkter (slik synspunkter skal være). Det som blir for dumt her, er enkeltes evne til å fronte frem sine synspunkter som de eneste gjeldende, totalt uten noen annen form for argumentasjon utover "det blir for dumt".

Halla Jonki. Sup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.