Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Morpheus DropTune


Trazzer

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd med akkurat den pedalen.. Men med et par andre.. Blant annet et fra Digitech og Boss PS-5 som har den funksjonen.

Vel.. Jeg syns det var litt merkelig å spille med nedstemt lyd når gitaren er stemt oppe.

Og jo mer ned man gikk, jo mer delay/forsinkelser merket jeg. Det gjaldt begge pedalene så vidt jeg kan huske.

For 2000kr + litt til kan du få en ganske grei gitar på bruktmarkedet.. Blant annet Schecter Omen eller en brukt Ibanez RG.

Sett på tykke strenger, juster den litt og gjerne sette i en god pickup så har du en gitar du kan ha til fast nedstemming.

Ihvertfall mitt synspunkt da.. :)

Slike bokser suger også en del signal og digitaliserer den veldig.

Tenk litt på det.. Mye gøyere å eie to gitarer og få bedre resultater enn å betale så mye for noe så lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd med akkurat den pedalen.. Men med et par andre.. Blant annet et fra Digitech og Boss PS-5 som har den funksjonen.

Vel.. Jeg syns det var litt merkelig å spille med nedstemt lyd når gitaren er stemt oppe.

Og jo mer ned man gikk, jo mer delay/forsinkelser merket jeg. Det gjaldt begge pedalene så vidt jeg kan huske.

For 2000kr + litt til kan du få en ganske grei gitar på bruktmarkedet.. Blant annet Schecter Omen eller en brukt Ibanez RG.

Sett på tykke strenger, juster den litt og gjerne sette i en god pickup så har du en gitar du kan ha til fast nedstemming.

Ihvertfall mitt synspunkt da.. :)

Slike bokser suger også en del signal og digitaliserer den veldig.

Tenk litt på det.. Mye gøyere å eie to gitarer og få bedre resultater enn å betale så mye for noe så lite :)

Har et poeng der! Er jo alltid gøyere med flere gitarer :)

Men skulle jeg hatt en gitar til så hadde jeg nokk ville brukt litt mer en 2000kr tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.