Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønskeliste!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jul er nært nok nå til at jeg ikke lenger klarer å holde ønske lista tilbake!!

Ti ting jeg vil ha under treet!!

Jeg har verken boutique gitar eller amp, men er strålende fornøyd med de allikevel! (Til slutt...) Om noe så kanskje jeg ville hatt to Laney VC30 212 med 212 ext cabs... Kanskje litt lite fantasifullt, men jeg elsker den ampen!

Men er det noe jeg ønsker meg så måtte det være nye stomper!

Så lista går slik:

1. Fuzz! Ikke overdrive eller dist.. Det har jeg! Men skitten skuzzy og syk fuzz med massemasse filtereffekter i!!! Carl Martin The Fuzz, EMMA ReezaFRATzitz og Z.Vex Fozz factory står øverst på lista!

2 Z.Vex Machine! Den greia gjør mye sjuke og bra ting! Jeg ville brukt den av og til for å sprite opp Od/Vreng/Fuzz-lydene for litt variasjon.

3 Modulasjon! Line 6 MM4 har alt jeg kunne drømme om!

4 Ny Wah... Crybabyen er fin, men best på clean. Jeg kunne tenkt meg en til for å håndtere gain! Ibanez sin nye Weeping Demon er faktisk vanvittig bra bare man overser det litt plastikk-aktige ytre!!! Eller en fulltone Clyde Wah

5 Delay! Line 6 DM4 har alt jeg kunne drømme om... Fin den serien!

6 Filter! Er ikke helt sikker her, men jeg tror jeg ville gått for EMMAs DiscumBOBulator eller Electro Harmonix Q-Tron mini..

7 Z.Vex Nanohead!! Just for kicks!!

8 MiniMoog Voyager! Herreguuuud for en rå synth!

9 Hammond orgel... Trenger jeg forklare?

10 En fin tweedkoffert til tele'n min...

Så får vi se om Santa Kløus leser innlegg på dette forumet. Snill har jeg iallefall vært i år!

Edit: Jeg vil ha oktavpedal! Boss sin siste tar fulle akkorder, right? En sånn en... Vi sier ei liste over 11 ting... OK? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, vær forsiktig nå per, så du ikke får begge to :wink:

Da kan du heller ønske deg en på 60 gb.

Jeg ønsker meg bare penger så jeg kan kjøpe meg det jeg vil senere.

Og Terrafanatica: Hvor gammel er du? Den lista der er jo lenger enn hvilket som helst barn sin liste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Terrafanatica: Hvor gammel er du? Den lista der er jo lenger enn hvilket som helst barn sin liste :P

22 og det der var bare gitargreiene jeg ønsker.. Vær glad jeg ikke har full liste hvor alt fra Austin Healey 3000GT til flosshatt er med!

(iPod går veø enda bra, men dette er en tråd om ønskeliste over gitar-tingster folkens :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en extended versjon ett eller annet sted:

Gitartuner (Boss TU-2 er vel egentlig det jeg ser etter, "Den blå" hadde ikke skadet)

Ibanez TS-808

Boss DD-5 Delay (Er vel for den fine tap-tempo-greia)

Xotic RC-Booster

Andre ting som jeg synes det hadde vært skitfett å ha:

Soldano GTO Supercharger

Z.Vex Nanohead, for en genial tingest...

Masse 9v trafoer med to sekundærspoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.