Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lage band i Halden (evt. Sarpsborg / Fredrikstad) - blir du med?


sarge

Anbefalte innlegg

Jeg er en familiefar i 40-årene i full jobb. Bor i Halden, jobber i Fredrikstad. Jeg spiller blues, rock og pop (og et metalriff i ny og ne). Er temmelig altetende når det gjelder musikkpreferanser (jeg liker å si at jeg liker all kvalitetsmusikk), men reinspikka dansebandmusikk styrer jeg unna.

Jeg spiller bass, gitar og synger om det trengs.

Som musiker er jeg entusiastisk amatør, og spiller litt for meg selv nesten hver eneste dag, uten at jeg er spesielt flink. Jeg spiller bass i et band av kollegaer på jobben, men det er sporadiske øvinger og sjeldne gigs. Jeg lurer derfor på å danne et band av likesinnede for å øve sammen litt hyppigere (minst et par ganger i måneden) med mål om å spille for publikum i ny og ne.

Jeg lurer derfor på om det er andre etablerte i området som vil spille gitar/lage musikk sammen og danne band, eller om et band trenger en gitarist/bassist. Har eget utstyr for øving.

Noen som har tenkt i samme baner? Kan også reise en mil eller to om det trengs. smile.gif

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 11 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Bump igjen. Det må jo være flere som er interessert i å spille sammen. Dersom man evt. vet om musikkmiljøer i Halden og omegn der en bassist/gitarist i 40-årene kan finne folk å spille med, så tar jeg gjerne imot kontaktinfo eller lignende på PM. Ja, jeg har søkt på nettet og sånn, men finner ingenting utenom musikkmiljøer spesielt rettet mot ungdom. Som innflytter til byen så er det sikkert miljøer som andre kjenner bedre til enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.