Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

vil lære solo.


v-amper

Anbefalte innlegg

heyhey. eg vil lære meg en solo i ferien.

eg har leita , men finn ingen kule. har spilt rythm i 3 år. metal hele vegen. og eg spiller egentleg bare opp og ned på gitaren. eneste soloen eg har gadda å lære er crazy train soloen. så finst det noen kule soloer der ute. please fortell meg. eg har tenkt å bruke vinterferien på å lære solo. så har dere noen andre tips så er det bare å komme med dei. takk takk

edit: eg sitter å lærer meg nothing else matters soloen no. men den er bittelitt for lett

Endret av v-amper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Selv om du synes en solo er "for lett", er det slett ikke sikkert det høres bra ut når du spiller den. Når man spiller solo, skal mye følelser frem, ikke bare teknikk...

Endret av ofulm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du synes en solo er "for lett", er det slett ikke sikkert det høres bra ut når du spiller den. Når man spiller solo, skal den mye følelser frem, ikke bare teknikk...

Helt enig. Én ting er å kunne spille en solo riktig tone for tone, en helt annen ting er å kunne frasere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Accept- Metal Heart.. Har sjøl fått denne på hjernen om dagen. Får til noe som ligner, men eier ikke "lyd i fingene" så pent blir det ikke,

men en blir sjelden dårligere av å øve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.