Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitardoktor i Jæren-Stavanger regionen?


viz0id

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle hatt en god gitardoktor til å se over gitaren. Ikke bare inntonering, men se over nut, se over pickups og lodding.. osv.

Rett å slett en real service på gitaren!

Har hatt den inne hos en gitarbutikk, men det ble ikke gjort stort annet enn å bytta strenger tror jeg.. så håper noen har erfaring med en gitardoktor i distriktet.

Noen som vet om godlyd tar imot gitarer å gjør slikt?

Takker for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skulle hatt en god gitardoktor til å se over gitaren. Ikke bare inntonering, men se over nut, se over pickups og lodding.. osv.

Rett å slett en real service på gitaren!

Har hatt den inne hos en gitarbutikk, men det ble ikke gjort stort annet enn å bytta strenger tror jeg.. så håper noen har erfaring med en gitardoktor i distriktet.

Noen som vet om godlyd tar imot gitarer å gjør slikt?

Takker for innspill!

Er temmelig sikker på de kan sette opp og sjekke gitarer på Jæren Musikk.

Men fra det ene til det andre, det var vel kanskje ikke sikket at det var noe å utsette på hvordan gitaren var oppsatt, og at den trengte kun nye strenger. Why fix it if it ain't broken.

dersom elektronikken er støyfri og fungerer er det vel ikke så mye å sjekke. Likt med nøtta, er jo enkelt nok å se om den er i overkant mye slitt.

Og når det gjelder strengehøyde så går det jo mye på personlige preferanser, men en proff skal jo klare å justere truss rod optimalt for å unngå/få minst mulig strengeklirr.

har hørt at han her skal være flink med gitarer (selv om det ser litt snodig ut)

http://www.gitaroghandverk.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er temmelig sikker på de kan sette opp og sjekke gitarer på Jæren Musikk.

Men fra det ene til det andre, det var vel kanskje ikke sikket at det var noe å utsette på hvordan gitaren var oppsatt, og at den trengte kun nye strenger. Why fix it if it ain't broken.

dersom elektronikken er støyfri og fungerer er det vel ikke så mye å sjekke. Likt med nøtta, er jo enkelt nok å se om den er i overkant mye slitt.

Og når det gjelder strengehøyde så går det jo mye på personlige preferanser, men en proff skal jo klare å justere truss rod optimalt for å unngå/få minst mulig strengeklirr.

har hørt at han her skal være flink med gitarer (selv om det ser litt snodig ut)

http://www.gitaroghandverk.no/

Joa, men når en leverer en gitar inn til inntonering, så forventer jeg jo at den er blitt intonert, og ikke bare skifta strenger. Gjerne skjedd en missforståelse der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asgaut Steinnes og Kjell Gudmestad (jæren musikk) er kompetente folk som har drevet med dette lengre enn de fleste på forumet har levd. Kjell er forøvrig bror til Trond Gudmestad på Vikeså som det blir linket til. Vi snakker the shit her, så om noe ikke har blitt gjort som ønsket tror jeg mer på dårlig kommunikasjon enn kompetanse.

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, tråden kan bare stenges.

Fokuset ble tydeligvis lagt på at jeg ikke var fornøyd med Jæren Musikk og det var ikke hensikten.

Har kjøpt masse utstyr hos Asgaut og setter stor pris på butikken. Vil derfor ikke at denne tråden skal skli ut.

Får prøve å finne en det jeg søker etter, et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.