Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ødelagt delay-boksen?


Erling

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig har jeg prøvd den med rett adapter. Funker dessverre ikke. Putta inn et 9V AC 2000mA adapter som er ment til Pod XT

Du skrev ikke et ord om du hadde prøvd om den virket eller ikke i åpningsinnlegget ditt, så da er det rimelig naturlig å spørre...

Men ja, da har du sannsynligvis ødelagt et eller annet i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev ikke et ord om du hadde prøvd om den virket eller ikke i åpningsinnlegget ditt, så da er det rimelig naturlig å spørre...

Men ja, da har du sannsynligvis ødelagt et eller annet i den.

Hm, ok. Fakk. Altså jeg antok at dere antok at jeg ikke var tilbakestående :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis så skal komponentene tåle mer strøm enn angitt på papirene.

Men i en delaypedal er det kjempemye små og avanserte komponenter, ink digitale kretser som har begrensninger.

Jeg tipper at det kanskje er en av disse digitale kretsene som kan være svidd, og det er jo litt dumt..

Hadde gjerne tatt en titt på den for den, men er ikke stødig nok til at det er verdt bryet med å sende den via posten desverre.. :)

Det er vel en dyr pedal, hvis jeg ikke tar feil? Send PM til Neros og tilby han et par kronasjer for arbeidet, kanskje han vil se på den for deg.. :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp meg PM så skal vi se hva vi kan finne på :-)

Ikke sikkert den er helt grillet i hjæl, og husk at "det er håp så lenge liket fiser"...

Ser at den koster i underkant av 900,-, så selv om den ikke er SÅ dyr, så bør det være verdt postgangen til Sandefjord for en sjekk.. Jeg er ganske beryktet for ikke å ha vett til å ta noe særlig betalt, så vi blir sikkert enig :lol:

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.