Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny amp dag!


viz0id

Anbefalte innlegg

Etter kjapp levering gjennom powerguitar.no (Trond) ankom en ny amp på døra idag :)

Ampen var utrolig bra pakket inn, og virker ikke som har lidd noe under turen fra Kristiansund.

Selve ampen virker velbygd. Knapper og flipswitches er solide og ingen slingring.

Jeg har bare fått tatt en god times testing på ampen, men det jeg har fått høre så langt er jeg veldig godt fornøyd med.

Herlig cleanlyd på channel 1, og alt fra deilig hotrodda 80s lyd til mer high gain metal sound på channel 2.

Alt i alt veldig fornøyd så langt! Gleder meg som en unge til første bandøving med ampen!

Litt specs:

• 100 watts (4 x Svetlana “Winged C” EL34 - 6 x 12AX7)

• 2 fully independent channels (Channel 1 - Clean/Channel 2 - Crunch)

• Both Channels feature Volume, Gain, Bass, Middle, Treble, Presence

• Dual Volume/Gain Channel 2 (switchable, allows for two gain settings with 2 volumes for level adjustment to match volumes)

• Rear panel low frequency 3-position adjustment switch (allows for changing the amount and character of the bottom end - effects both channels)

• 2 button footswitch included for access to Ch 1/2 or Ch2 A/B

2vctb0k.jpg

332pb0i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Ingen ting å si på utseendet. Gjør seg bra på scenen det der ass. du blir sikkert nøgd med lyden ozz.

Lys er tydlighvis greia om dagen. DAR hadde høyttalerkasser på NAMM med lys rundt elementene og som skifta farge og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.