Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste leilighet/hybel-forsterker


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blackstar HT-1/5®

Jeg setter en knapp på 5 modellen - rørforsterker som spiller fint på stuevolum, har en integrert vrengpedal i mangetusenkroners-klassen, effect loop, emulert/headset utgang osv osv

Det er den ideelle rør-øvingsampen hvis man har pengene, og brukt med et passende kabinett en forsterker som spiller relativt høyt, hvis ikke clean headroom er veldig viktig.

HVIS man liker lyden i forsterkeren selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nylig? Var det ikke 5R som kom først av alle de små nye modellene? Eller var det bare Head modellen som hadde Reverb først?

Riktig, Den første HT-5-komboen hadde ikke reverb og kom med 10" høyttalerelement. HT-5R-comboen har reverb og kommer med 12" element.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville gått for en Blackstar. Ellers er jeg veldig glad i små rørforsterkere som Vox AC4 og Fender Champion 600. Men hvis du har nære naboer spiller nok disse for høyt også. Ellers er Line6, Cube og Fender Mustang gode alternativer.

Endret av M55ikael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Første post i denne tråden:

Planlegger å flytte ut i løpet av de neste månedene/ukene, og lurer på om jeg skal skaffe meg en forsterker som passer en hybel. Har hatt en Pod XT, og spiller nå og da gjennom Logic, og har funnet ut at jeg helst ikke vil ha en emulator eller noe annet med masse knapper og brytere.

Så, hvem her er mest fornøyd med forsterkeren sin som kostet under 3000, spiller bra på lavt volum og ikke er så altfor stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.