Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norges beste gitarist.


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trodde aldri jeg skulle leve og se den dagen at opptil flere påstår at Knut Schreiner er en rævva gitarist. Jeg sitter her, gapende, og spør meg selv;er det mulig? Jeg vedder min egen rattatta på at Knut Schreiner spiller ræva av dere alle sammen med største selvfølgelighet og enkelthet. Gnome, som i begynnelsen hadde et ørlite snev av troverdighet har etterhvert redusert seg selv til ingenting, og nå er han på lik linje med Nilsefix:En liten bortskjemt snørrunge. Personangrep?Lett.

Ellers kan dere jo sjekke Hallgeir Pedersen (Trio) fra Finnmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie om Paus er da han studerte i usa, og hadde Vai som gjestelærer. Han løp opp til ham og skrøt over hvor rask han var. "Show me!" svarer Vai og gir ham en gitar. Paus tar gitaren o spiller FORT. "Yeah, thats fast" svarer Via, rister på hodet og går

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo kåret til verdens kjappeste, Nettrom hadde vist hørt det han satt den med, uten å ha vært videre imponert. Euroboy er en liten, relativt monoton gitarist, mange mener at han er norges nye gitarhelt, noe jeg ikke skjønner, ettersom det eneste han gjør, uansett er jo å spille opp og ned de tre øverste tonene i en e-moll pentatonisk skala...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.