Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norges beste gitarist.


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må sies at Knut Schreiner ihvertfall er EN av Norges beste gitarister(hvis ikke den beste). Noen av dere som har hørt Kåre and the cavemen-Jet Age eller Long days flight till tomorrow? På de to albumene spiller han gitar som en gud, og det mest oppsiktsvekkende er at han bare var 19 år da Jet Age ble gitt ut. Han viser også sin kreativitet i Turbonegers to siste album, han er utrolig rask og allsidig, kanskje Bjørn Berge og Vidar Busk er norges to beste blues-gitarister, men ingen av de kan måle seg med allsidigheten til Schreiner, han er god i nesten alle sjangre. På jet age, debut-albumet til Kåre and the cavemen, som dessuten er rent melodisk, viser han at han kan være god på klassiske, rolige låter samtidig som han drar de beste og mest avanserte riffene på andre sanger. De kostymene han nå har på seg, og den sminken han har på seg er jo bare et image. Du kan ikke si at Elvis var dårlig til å synge fordi han hadde et harry image. Knut Schreiner er etter min mening norges beste gitarist, og han er fortsatt meget ung (25-26), han kan fortsatt utvikle seg enda mer.. Øystein Sunde kan vel ikke sies å ha de beste årene foran seg, selvom han er en meget dyktig gitarist han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke sett et eneste argument for at Knut Schreiner (Euroboy) er ræva, bortsett ifra "han ser ut som en homo". Men det kan vel knpt kalles et argument. Og dessuten sier jeg ikke at han er Norges beste gitarist rent teknisk, men at han er Norges beste p.g.a sin allsidighet og kreativitet, som etter min mening er upåklagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.