Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mhoo på Kvarteret


Duckling

Anbefalte innlegg

Siden det er mange bergensere, og andre som av ulike grunner oppholder seg der, på forumet, så tenkte jeg tipse om en godknall konsert til helga. Vestfoldbandet Mhoo spiller altså på Kvarteret, og man kommer inn for en hundrings. (Eller. Prisen på face er oppgitt til 50/100, men jeg aner ikke hvem det er billigere for. Studenter kanskje?). Denne gjengen er kritikerrost, slo godt gjennom på By:Larm i fjor, og har vært med på "internasjonal finale i UKM" i Belgia, og har en herlig tilstedeværelse på scenen. Spiller fengende country-folk-pop-bluegrass-aktig musikk, personlig synes jeg de blir litt som Marit Larsen møter Johnny Cash og Katzenjammer. De har litt musikk ute på Face, og jeg anbefaler virkelig å sjekke de ut live. Jeg hører ikke mye på dem på opptak, men takker aldri nei til å se dem live.

Så. De som vil ha litt avbrekk fra all bråkemusikken som florerer om dagen så er altså Kvarteret i Bergen stedet å være på fredag. Ville bare tipse om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.