Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mer forsterker


Anbefalte innlegg

Aner jeg en hvis skepsis her eller?

Har gjort som Ingrid Esplid og jukset litt på forehand. Har en halvferdig en som jeg skal gjøre om. Skal bytte alle kondisene, gjøre om jordinga, sette inn ny master volum og 6550. Få på noen fete plates og en custom kasse og vips.....

Ha ha ha, høres ut som dette har potensiale til å gå skikkelig til helvete igjen. Hvorfor begynte jeg ikke med pedaler isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører som vanlig optimistisk igang og har bestilt inn deler etc. Har allerede fått nye master volume poter fra Digikey.com. Faen 2 dagers lev tid og fraktfritt til norge. Det er ganske badass. Har også handla 8 stk. 6550 fra TAD. Burde være her i begynnelsen av neste uke. Vil at den skal låte som chatampen bare enda større og jeg er jo fan av Zakk så det burde bli bra.

Looking good, looking good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for å lage meg en preamp?

Ikke for å være sær men akkurat når det gjelder pre amp tror jeg det er dårlig økonomi å bygge selv. Det vil være bedre og billigere å kjøpe en og modde den til den lyden du vil ha. Skal du ha 2/3 kanaler med litt vreng osv. så er det PCB med en gang og det er mye mye mer jobb en å smelle sammen en 50W eller 100W topp. Det kommer seff an på hvor mye vreng du vil ha også, men det er jo ikke så mange low gain pre amper ute å går da. Jeg lagde en i en Lee Jackson chassis jeg hadde liggende. To low gain kanaler i pre amp format. Det ble litt merkelig ass, men fin til Gilmour greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.