Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Frontmann/kvinne til seriøst BluesRock Band - Oslo/Akershus


turbomoe

Anbefalte innlegg

3 glade herrer fra i sin beste alder søker vokalist. Du må gjerne også traktere KB og/eller Gitar/munnspill. Vi har ambisjoner om å bli gode nok til noen gigs ila et års tid, men spilleglede og sosialt miljø er minst like viktig. Vi øver 2 ganger i uka og vil ila noen mnd. ha eget studio klart. Dette kan være sjansen for deg som har erfaring fra tidligere og har lyst til å spille igjen etter noen 'hvile år' eller deg som er på vårt nivå; har litt erfaring, føler at vi har noe å gi, men trenger noe tid til å bli bra sammen. Ikke vær redd for eget nivå, det viktigste er at du har et musikalsk hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da er det bare noen få tiår til du er i din beste alder:-)

Tusen takk for svar, men det blir litt på siden av det vi er ute etter nå. Det er nok mere lead vokal vi ser etter.

Du Turbo - kanskje du skal definere hva du mener med din beste alder da ;) Du veit disse ungsauene mener jo at livet er over i det du paserer 25 :P

(jeg vet hvor gammel han Moe er og regner med at han mener 35+ når han mener beste alder.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Turbo - kanskje du skal definere hva du mener med din beste alder da ;) Du veit disse ungsauene mener jo at livet er over i det du paserer 25 :P

(jeg vet hvor gammel han Moe er og regner med at han mener 35+ når han mener beste alder.)

Ciao Greenman, du vet også hvor gammal jeg er i hue:-)))

Joda, 35++ er nok i nærheten, det er vel kanskje der blues/70 talls rock'ere befinner seg selvom det finnes mange ynge, skikkelig dyktige folk også. Rock'n Roll will never die:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

What!!

Finnes det ingen her som ikke har en liten Johnny Winter i magan??

hei, søker dere fortsatt vokalisten/

jeg er en jente med kraftig stemme som er på vei bli enda bedre og som har forbildet Janis Joplin.

Hilsen Viktoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.