Gå til innhold
Erless

Skulder bag til utstyr

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt en bag jeg kan ha lydkortet mitt og noen pedaler, og gjerne macen min i. Lydkortet er på 10", og 2cm tykk, tror jeg. Mac'en er på 13". Har prøvd å finne litt på nettet, men jeg klarer ikke å finne helt hva jeg er ute etter. Noe som dette hadde hvert greit http://cgi.ebay.com/DJ-guitar-band-gear-bag-Musicians-Friend-tweed-/270686905556?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f063264d4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ville jeg gått for noe så kjedelig som en ryggsekk. :)

Det hender jeg også må dra med litt utstyr, som jeg ikke har egen bag til, og da finner jeg fram min gamle ryggsekk fra vgs.

Den har en lomme for laptop, og mange andre store rom som an lett får pedaler og lydkort oppi.

Men viktigste grunnen til å ha en ryggsekk er at musikkutstyr fort blir jævlig tungt når du får samla sammen litt, og da er det megakjipt å bære det med kun én stropp over én av skuldrene dine, evnt. bære det med en av hendene. Blir også helt forjævlig i lengden.

Så flott ut den baggen du linka til, tweed og greier. Men her ville jeg valgt det som var mest praktisk og ikke det som så kulest ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig der. En ryggsekk er det beste, det er bare at som regel så er det gitaren jeg har på ryggen, og da går ikke det å ha en sekk utenpå der igjen. Linken var egentlig til en tilfeldig en, men greit å ha litt stil og :), men det er selvsakt ikke det som er viktigst. Og den bagen sendes ikke til norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye pedaler er det snakk om? Jeg har sett ganske gode gigbager for gitar som har lomme på fremsiden som er stor nok i massevis til at du får en 13" laptop oppi der, og antakeligvis et lydkort også. Da er det jo ikke store veska du trenger om ikke du har avsindige mengder pedaler :)

Har ingen konkrete tips, men leit litt rundt på gigbager til gitar så kanskje du finner noe som duger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset. Jeg har lett litt rundt, men klarer på en måte ikke å finne akkurat det jeg vil ha. Jeg tror jeg ikke trenger større plass enn to pedaler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.