Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mastodon til Bergen, Grieghallen!


ofulm

Anbefalte innlegg

Ja. Syns det burde bli opprettet et fond for oss musikere, slik at vi har råd til å gå på alle konsertene vi MÅ gå på.

Som profesjonell utøver kan du faktisk skrive av konsertbilletter på skatten, det hjelper jo litt på. Da kan du også ta med utgifter til reise og opphold om det er utenbys. Pass på å treffe et bransjemenneske som tilfeldigvis er på samme gig f.eks. Som lysdesigner skriver jeg av alle konserter, fordi jeg studerer lysriggen og hvordan den brukes når jeg er på gigs. Spiller ingen rolle om gigget er i Bergen eller Kuala Lumpur :)

MASTODON!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som profesjonell utøver kan du faktisk skrive av konsertbilletter på skatten, det hjelper jo litt på. Da kan du også ta med utgifter til reise og opphold om det er utenbys. Pass på å treffe et bransjemenneske som tilfeldigvis er på samme gig f.eks. Som lysdesigner skriver jeg av alle konserter, fordi jeg studerer lysriggen og hvordan den brukes når jeg er på gigs. Spiller ingen rolle om gigget er i Bergen eller Kuala Lumpur :)

MASTODON!!! :D

Det er jo fantastisk! Men dette kan vel jeg neppe gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, innendørs = synonymt med god lyd? Aldri vært i Spektrum eller Telenor Arena du da tydeligvis... Det er jo utendørs det generelt sett er minst akustikkproblemer.

Og jeg har aldri skjønt hvorfor noen som helst arrangerer ting innendørs midt på sommeren, foretrekker å kose meg med noen pils i Oslosola da gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Konserten her er innendørs, og det er mer enn man kan si om Norwegian Wood! Det betyr tørt og god lyd!

Det blir tørt hvertfall, tviler veldig på at lyden blir god. Har aldri opplevd god lyd i Grieghallen, bortsett fra den gangen jeg var og så på symfoniorkesteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.