Gå til innhold
Nilsefix

Mitt første Cymbal!

Anbefalte innlegg

I dag betsilte nilsefix sitt første cymbal. (dette skrives etter en pils eller 10 , uten mening ,men alikevel) .

Jeg bestilte i dag en Zildjian K - Custom Fast Crash 14" til vår live act med Secret Rivals of lama! Det blir knall-fett ... det er en god og kort pisk-aktig cymbal. jeg gleder meg til jeg får den... Wahoo!

Nils

efix

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woooh! Hvor mye ga du for den da?

Er det sånn du slår men hendene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skarruke tenke på Euph :) hehe .. sjeldent ord å skrive..

Per ; 2000 ca , og nei , det er ikke det . Man slår med en pinne av noe slag! It's gonna be noisy :D wahoo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Grattis Nilsefix!

Har du trommer til cymbalet også, eller skal du bare spille på cymbalet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det brukes live med Secret Rivals of Lama .. vi har diverse perk ting live.. Må få klørna på en fin og billig hihat også .. noen som har no tips?

Nilsefixxx

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hatt en pils eller 10 klokken 13 om morgenen? jaja...

Gøy med cymbaler, men enda morsommere med selve trommene som ofte hører til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Insinuerer ikke noe som helst nå :P Men jeg bare lurte litt på navnet til bandet? Secret rivals of lama? Høres forresten ut som dere gjør mye interressante ting!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Sånn som plutselig dukker opp av ingensteds og bare umiddelbart er riktig? Sånne navn pleier å være de beste :) Var med i et band som het "Hjerneballetten" som vi gang på gang prøvde å gi et anna navn fordi det var litt for tullete, men det kom heletia tilbake til det navnet som hadde sitt utspring i en vittig misforståelse etter noen øl.. :P

Jeg bor rett i nærheta av Rockefeller, men var desverre ikke på konserten :( Raka fant... Men hva er det dere spiller? Ligger det lydfiler av de på sia di?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 3 lydfiler av de 3 første låtene våre på www.secretrivalsoflama.tk . av de så er kanskje Clocks Tick on Mars Too den som representerer oss best.. se det an ..

nilsefix

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvfølgelig hører du det . Det er ikke noen trommis som hadde klart å spille et par av groovene våre.. progga trommer har bare fordeler , så lenge man ikke prøver å få det til å låte ekte..

nilsefix

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.