Gå til innhold
oystein1988

Edwards test

Anbefalte innlegg

Spilte inn noe greier på sparket mens jeg satt på jobb ikveld, backingtrack fra et random sted funnet fra nettet. Var egentlig får å teste Logic + lydkortet, ser ut til at det ikke funka bra da det krasja ca 5 ganger :ninja:

Blie noe halvsurt kjedelig pentaton blues greier, kunne sikkert spilt bedre blablabla, gitaren er hvertfall stemt :lol:

Testet begge mikkene, først neck, deretter bridge på slutten...

Gitar: Edwards E-SA-138LTC

http://www.soundclick.com/player/single_player.cfm?songid=10276835&q=hi&newref=1

Endret av oystein1988

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint spilt, synes jeg da. Fin lyd også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint spilt, synes jeg da. Fin lyd også. :)

Takk for det, når man har hørt greiene ca 20-30 ganger begynner man å bli lei av det, så kanskje det er det som har skjedd :P

Kan nevne at det er brukt Guitarrig 4, og den stock preseten som heter "800 clean" med en tanke mer gain for å få den til å knekke litt, hvis man enda kan kalle det det ;)

Hadde skaffet meg Logic samme dagen, så fant ikke ut hvordan man skulle fade ut backingen så det ikke ble så brå slutt :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, når man har hørt greiene ca 20-30 ganger begynner man å bli lei av det, så kanskje det er det som har skjedd :P

Kan nevne at det er brukt Guitarrig 4, og den stock preseten som heter "800 clean" med en tanke mer gain for å få den til å knekke litt, hvis man enda kan kalle det det ;)

Hadde skaffet meg Logic samme dagen, så fant ikke ut hvordan man skulle fade ut backingen så det ikke ble så brå slutt :lol:

Lurte litt på om det hadde skjedd noe med fila da du lastet den opp, eller noe sånt ja.... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.