Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

New Gear Day !


Hallstein

Anbefalte innlegg

Jepp, New Gear Day her i huset... Kanskje litt seint, men hva skal man gjøre da, når man ikke vil legge fra seg gitaren?...

post-6361-0-40874600-1297624841_thumb.jppost-6361-0-91451700-1297624844_thumb.jp

Axe-FX er veldig forskjellig fra alle andre modellerere jeg har prøvd, og låter ... mildt sagt jævlig bra.

Det å skru seg bort er også veldig lett, da det er så mange parametre å justere på, at man blir mildt sagt litt satt ut!

Favorittamp har jeg fått allerede også... En Friedman/Marsha modda Marshall Hairy Brown Eye (giggle :lol: ) med Redwirez Greenback kabinett. Fy faen!

RedWirez kabinetter har jeg også prøvd, uten å høre den enorme forskjellen mange preiker om... Det låter litt mindre innestengt når man spiller live derimot. (Prøvde på bandøving i går)

Monitorene cheapa jeg ut litt på, og kjøpte ett par til 3000 kroner (par)

Jeg er uansett ganske godt fornøyd, og jeg tror ikke behovet mitt krever kraftigere eller større monitorer. Lyden jeg skrur hjemme er meget representativ til åssen den blir på øving, og det er jo bra :)

4U Rackbag har den også fått, der de to andre unitene vil bli brukt til en Fractal Audio MFC-101 med stomplabels ( Stomplabel.de ) etter hvert.

KOS !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så absolutt... Gikk igjennom ampene i går, og det er noe helt sinnsykt med variasjon og hente her. RedWirez kabinett er nesten ett must... Har tukla litt med RedWirez i går kveld og i dag, og det er alvorlig talt en ganske stor forskjell... og for min egen del, er det en positiv forskjell..

Jeg vet ikke hva jeg hadde syns, om jeg hadde betalt full pris fra G66....

JetCarrier <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bumper med ett par kjappe lydklipp jeg.

Har blitt helt fullstendig forelsket i "Marsha HBE" modellen i Axen, som er en Friedman/Marsha fra Racksystems, modda marshall av noe slag. Hairy Brown Eye står visst HBE for.

Låter AKKURAT som jeg vil at en marshall skal låte, skrikende og hylende, men samtidig en god, tykk chuggachugga i bunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.