Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G3 / Zakk Wylde


irodo

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spør om de tør satse på noe sånt... De har vel litt bisniss de tenker ganske my på, men helt enig i det hadde vært kulest om de dro med seg noen relativt ukjente :) Fyren ville jo nesten umiddelbart få stjernestatus blandt gitarister....

Lurer littegrann på hvorfor Eddie Van Halen ikke har vært med, jeg...

Selv om det hadde vært veeeldig kult, så tror jeg egentlig ikke heavymetal gitarister som Dimebag og Zakk ville funka veldig bra i G3. Ikke noe om de som personer eller gitarister, men det hadde liksom ikke blitt helt "rett" på en måte... Men jeg hadde i allefall kjøpt billetter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Zakk Wylde hadde hatt et tonn mer kred hvis han hadde spilt på en rosa gitar med handtak i, og kledd seg i gjennomsiktige,flagrende gevanter, og hatt en vifte på scenen så han fikk vind i håret når han drar en vanvittig solo.

Det er synd å si det, men ibanezonanistene har ødelagt mye av verden. Det blir det samme som med boyband.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zakk Wylde er jo ikke flink nok på gitar til å være med i Ibanez leiren, det vet du også veldig godt. :P

Han er jo med på plata "Guitars that rule the world", og han kunne like godt latt være å bidra med noe. Melodier spilles på de fleste andre instrumentene, utnytt heller gitarens muligheter, ikke hold tilbake! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Zakk Wylde hadde hatt et tonn mer kred hvis han hadde spilt på en rosa gitar med handtak i, og kledd seg i gjennomsiktige,flagrende gevanter, og hatt en vifte på scenen så han fikk vind i håret når han drar en vanvittig solo.  

Det er synd å si det, men ibanezonanistene har ødelagt mye av verden. Det blir det samme som med boyband.

Så absolutt ikke. Og klesstil og musikk bør ikke blandes sammen. Det er ikke det at Steve Vai har vifte som får håret til å flagre som gjør ham populær, og heller ikke klærne hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Zakk Wylde hadde hatt et tonn mer kred hvis han hadde spilt på en rosa gitar med handtak i, og kledd seg i gjennomsiktige,flagrende gevanter, og hatt en vifte på scenen så han fikk vind i håret når han drar en vanvittig solo.  

Det er synd å si det, men ibanezonanistene har ødelagt mye av verden. Det blir det samme som med boyband.

Så absolutt ikke. Og klesstil og musikk bør ikke blandes sammen. Det er ikke det at Steve Vai har vifte som får håret til å flagre som gjør ham populær, og heller ikke klærne hans!

Vi har en vifte i øvingslokalet. I går stilte jeg meg mot den og spilte en solo. Det var stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øistein Aarseth anyone...?

Verdens beste gitarsiter spiller kanskje på Ibanez, men de tøffeste spiller på Gibson :P

Tjah.. Hver sin smak egentlig.. Jeg syns rednecks er ganske morsomme og kule egentlig. Alt har jo såklart sin grense da!

Satch og Vai er knallgitarister, men litt for strømlinjeforma til at Zakk eller noen sydstatsrockere kunne gått på scena med de? Det har jo vært snakk om en metallversjon av G3 om ikke jeg husker helt feil? Tror Dimebag og Zakk faktisk var de to navnene som ble nevnt! De fungerer jo endel ilag selv om ikke de enda har laga noe musikk sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker faktisk... Kan tilogmed hende jeg blander navn, men jeg vet det er to Aarseth'er. Men hvem som gjorde hva roter jege avogtil endel med... :P

Øystein Var gamle gitaristen i Mayhem.. han som ble drept av greven. Ikke la det lure deg... Fyren kunne virkelig spille gitar og er internasjonalt anerkjent.. Men ærlig talt kanskje ikke helt i verdenseliten, men jeg har virkelig sansen for det han har gjort!!

Amerikanskje "Guitar" hadde han blandt de tjue viktigeste (Merk.. Ikke beste... Viktigeste) metallgitaristene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker faktisk... Kan tilogmed hende jeg blander navn, men jeg vet det er to Aarseth'er. Men hvem som gjorde hva roter jege avogtil endel med... :P

Øystein Var gamle gitaristen i Mayhem.. han som ble drept av greven. Ikke la det lure deg... Fyren kunne virkelig spille gitar og er internasjonalt anerkjent.. Men ærlig talt kanskje ikke helt i verdenseliten, men jeg har virkelig sansen for det han har gjort!!

Amerikanskje "Guitar" hadde han blandt de tjue viktigeste (Merk.. Ikke beste... Viktigeste) metallgitaristene..

Jeg har den utgaven av "Guitar", og han var da vitterlig blandt de 100 beste, ikke 20? Men mulig jeg har feil. Lista var latterlig. Jimmy Page var jo med der og det hele. Le Tekrø var også på lista et sted.

Jeg husker ikke mye av den artikkelen så det er godt mulig jeg tar feil på plasseringa :P

Jeg syns verken Page eller Tekrø er så galt på den lista?? Begge er jo veldig dyktige gitarister! Selv om jeg ikke har noen Plater med Tekrø i hyla har ikke jeg noe problem med å innse både hvor flinke og hor mye de har betydd for ganske mange om kanskje ikke deg og meg...

Men det var ikke ment som et argument som for hvor flink han er eller noe, men bare som et eksempel på at han er anerkjent og at det finnes en betydelig mengde mennesker som har han høyt oppe på lista si! Noe som betyr at selv om det er subjektivt, så har han klart å skille seg ut og gjøre seg bemerka. Noe som igjen er et ganske sikkert tegn på et talent utover det vanlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde da vært tøft! Noe annet enn disse amerikanske tøsene.. Osiris av Jarle er fetere enn noe Vai og Satch noen sinne har lagd og kommer til å lage.

osiris er ikke kul. det er jo bare masse arpeggios opp og ned hele tiden. kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.