Gå til innhold
irodo

G3 / Zakk Wylde

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde det blitt med Zakken istedefor Malmsteen? Jeg tror det hadde blitt kanon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. det hadde vært utrolig fet:D bort med malmsteen.. liker ikke han:P men wylde er jo bare dritrå 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Yngwie er kanskje "flink" på gitar, men jeg er helt enig i at Zakk er mye bedre rent smaksmessig! Gitarister som legger teknikk over innhold/feeling er ikke musikere... Snarere idrettsutdøvere (100m Cdur-sprint)

Jeg har dessuten hørt endel bootlegs med Zakk hvor han viser seg som en svært allsidig gitarist! Han er så mye mer en seksendeler og kromatikk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle likt å høre de samme meg Gary Moore jeg. Det hadde blitt en rå jam session.

Jeg has skaffet meg DVDn med Malmsteen, og selv om jeg liker en del av det han driver med (neoklassisk), synes jeg ikke han gikk så bra sammen med Satch og Vai.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er jo ganske pompøs på scene der, driver og slenger den straten rundt i hytt og gevær. Mye mere showman en satch og vai :) Faktisk syns jeg han utfylte de littegrann....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Han er heslig... Og det blir for mye gitargitargitar for meg i allefall. Når låta ofres for at gitaren skal framheves har det skjedd noe galt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste som er morro med G3'dvdn med Vai, Satch og Yngve er jo Yngve. Ler meg ihjel når jeg ser på han. Er så artig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marty Friedman! Det hadde vært morsomt... Eller Tony MacAlpine, eller George Lynch... Jeg ville nok heller hatt YJM enn Zakk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steve Lukather, sier jeg bare:D

Eller Frank Gambale...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.