Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg Skal Kjøpe Ny Gitar


Winball

Anbefalte innlegg

hmmm.....

ESP, Jackson, Ibanez, Fender er bra gitarer det, men hvis jeg hadde vært ute etter en LP i utgangspunktet, så ville jeg ikke snudd meg etter noen av de nevnte !

Er du ute etter en LP kopi, så kjøp likegodt en Epiphone !!

Det er med små grep denne gitaren blir en kjempe gitar, Pickup's etc. kan skiftes ut.....

åzzå er jo Goth serien kul å se på da !!

Kjøp Epiphone Goth LP er min anmodning !!

eller en DEAN ML eller evo

http://www.deanguitars.com

eller sjekk ut han her http://www.basstreble.com

sjekk ut "inventory" lista hans, finner du noe du liker så send han en mail !! for et skikkelig tilbud sier du at du har blitt anbefalt å kontakte han av Bernt !!

Frakt fra USA er $150 USD, + på moms og vips... så skal du se at du betaler nesten halve prisen, enn om du skulle kjøpt fra for eksempel Mario !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må barew si meg enig i at Mexikansk er best, har spilt Mexikansk i 5 år og har enda, nesten ikke klagd på lyden, (eventuelle klager har kun vart i et par uker), men jeg råder deg til å kjpe en Fat-Strat, og helst en såkalt "Tex-Mex", de er råbra, men jeg vet ikke hvor mange det er av dem i norge, personlig har jeg bare sett ett eksemplar, og det er min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for en Jackson! Litt mer heavy enn Fendere, men samtidig svært allsidige. Ville vel egentlig styrt unna Goth Les Paul.. Inbiller meg det at prisen på en Goth LP er skrudd opp bare fordi den ser litt tøff ut 8)

Hvis du absolutt skal ha en LP, ville jeg heller kjøpt en i den vanlige serien. Gå inn på Epiphone.com, der ser du hva som skiller de forskjellige modellene med hensyn til pick-ups, treverk etc.

Lykke til med jakten på ny gitar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.