Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt metallforum


MetalDude

Anbefalte innlegg

Ok hvor lang tid tar det før advokatene til Lars Ulrich ringer mo'n tro?

Hehe... akkurat det hadde jo på en weird måte vært litt morro! Ypperlig reklame; "norsk musikkforum trues av Metallica" - den overskriften i VG er verdt noen kroner. Kommer nok til å lage en logo etter hvert, men sånt tar litt tid. Metallica bruker jo heller ikke den fonten aktivt lenger, og det finnes vel knapt noen font folk flest forbinder mer med metallmusikk enn den?

Yeeeaaaaa no.

? :huh:

*Thumbs Up*

OT: Kanskje det styggeste designet jeg har sett på lenge. Det er desuten ganske "Douchebaggy" å promotere sitt eget forum gjennom andres forum

Takk :)

Re OT: Som jeg har skrevet i velkomsttråden er tilbakemeldinger ønsket, positive som negative, så jeg tar alt til etterretning. Registrer deg gjerne og legg igjen en mening om forumet ;) Angående promoteringen er jeg klar over at denne metoden kanskje er noe på kant med sedvanlig etiquette, men jeg regnet med at moderator her ville slette tråden dersom de ikke var glad for den. Samtidig føler jeg ikke at et dedikert metallforum på noen måte fremstår som noen konkurrent til veletablerte Gitarnorge.no. Dette forumet dekker stort sett "alt", og gjør det på en glimrende måte, men jeg har ikke funnet noe spesielt godt forum som utelukkende dekker metallsjangeren. Riktignok har vi heavymetal.no, men det forumet holder en litt vel primitiv standard og er temmelig tungvint å bruke etter min mening. Dersom jeg har tråkket på noen tær vil jeg få denne tråden slettet umiddelbart og beklage på det sterkeste.

Endret av MetalDude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.