Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har testet Diamond Phantom


viz0id

Anbefalte innlegg

Tror du helt til du skal prøve å få den til å skjære gjennom i et band.

Jeg får en Powerball blåst i trynet på hver eneste Fatal-øving. Det er jævla mye lyd, men det er absolutt ingen definisjon å spore. Jørn Fodnestøl sa det fint: «En liten lyd som tar stor plass».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja så det var noen som på chatten som sa det lå en SLO der. Hva koster den ny? 30 laken?

Edit:

Vil egentlig ha topp, ikke combo, da jeg har et brukende kabinett.

Det er meg som selger Bogneren. Jeg synes det bare er en fordel å kunne veksle mellom 2x10 greenbacks openback til hjemmespilling og all musikk som ikke er hardrock, og putte den på et closedback 2x12 m V30 når jeg skal spille høyt og rocka.

Kan virkelig anbefale Bogneren. Selger kun fordi jeg har en CAA OD 50 og spiller såpass lite live for tia at jeg må slanke utstyrsstallen. Har mange ampen innom med tanke på rock/hardrock de siste årene og ingen har kommet opp mot CAA og Bogner enda. Selvfølgelig mye jeg ikke har prøvd(bl.a Diamond).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ampenbe som låter buzzy låter ofte skamfet dersom man ikke overdriver gainbruket!

Æææææææ, nei de låter buzzy. Fete amper låter skamfett. Men hver sin smak. Jeg hadde kjøpt Bogner'n til Extol eller Guytron toppen til Joakim som begge har to brukanes kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse. Det var SpecOp og ikke Phantom som var OD100 kopi. Rett skal være rett. Og John Ziegler bruker som Trond sier en Phantom i clippene som han linket til over så der får litt inntrykk av hva den kan. John er veldig fan av ampen, men jeg syntes som sagt den låt buzzy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææææ, nei de låter buzzy. Fete amper låter skamfett. Men hver sin smak. Jeg hadde kjøpt Bogner'n til Extol eller Guytron toppen til Joakim som begge har to brukanes kanaler.

Hmm. Er det han som selger Guytron på finn.no for 13 lapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.