Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gira på å starte indie band i Bergen? Skjekk ut dette!


Telefunken

Anbefalte innlegg

Hei hei! Liker at du sjekker ut dette!

Er du bassist, eller trommis, kanskje også keyboardist, med litt ambisjoner (helst med en stemme som kan brukest til koring;)), så gi meg en lyd og vi er i gang!

Har lyst til å starte band med store ambisjoner innenfor indie, rock sjangeren en plass. Har mye låtmateriale allerede, da mitt forige bandprosjekt nå er lagt ned. Vi rakk å drive på i ca et år, og fikk spilt inn en liten demo og en del konserter, bla. oppvarming for Skambankt:) Kan selvsagt sende sangene dersom det er interessant. Vi var en trio bestående av bass, trommer, orgel/keyboard, gitar og mye vokal. Noe i denne duren er tanken, men har du noen ideer og andre meninger så er det bare å komme med de!

Vanskelig å skulle nevne noen band som ligner, prøver jo å være nyskapende, men band som The strokes, The Wombats, Arctic Monkeys, The Hives, Johnossi, Bob Hund, MGMT osv.. er band jeg kan like!

Jeg er forresten en 22 år gammel gutt/mann, spiller gitar, synger og trikser litt på orgelet når det trengs. Spilt gitar i ca 12 år og i band nesten like lenge, og er nå gira på å få til et bra indie band, føler Norge mangler det;)...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Band i Bergen søker gitarist. Vi spiller rock n roll. Inspirert av den engelske stilen, mod, som Libertines, Oasis, Bealtes osv. Sånn som deg , har vi også en stor kjærlighet for the Hives, og identifiserer oss veldig med de .Vi har mistet trommisen net, så vi er foreløbig bare gitarist /vokalist og bassist. Har masse materiale. Så hvis du er higen, så gi en lyd. Vi er 20 år begge to, og har høye ambisjoner.

Endret av Torgeir90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei ! Er en bassist som elsker indiemusikk!(Pavement, Modest Mouse, The Wombats, Arctic Monkeys, Hypertext og Bloc Party) også alternativ rock (Radiohead, The Killers, Band of horses, Pixies, osv.) Kan kore og spille keyboard selv om eg ikkje har det. Er 18 år i mars hvis alder spiller noe rolle. Er med for å ha det gøyt men også spille live og klare ett par mål. Har spillt bass i 3 år nå og gitar i 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.