Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stratocaster


Nightprowler_77

Anbefalte innlegg

Hei

Min første post her. Har tenkt å tørke støv av en gammel hobby og vurderer derfor å kjøpe meg en ny el gitar.

Har sett på flere modeller av Fender Stratocaster. Hvilken modell er å foretrekke for å spille Hendrix? Prisklasse inntil 12.000,-. Låter de alle det samme?

Eller.....

Made In Japan '68 reissue Strat, Texas Special pups, Hendrix all the way:-)

Utrolig bra gitar til en rimelig penge :) Husk at du får frakt på ca. kr 1000,- og sannsynligvis mva på hele beløpet når den ankommer Norge. Men, det er den verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mex Classic Player '60s har allerede CS'69 pickupene installert og kan anbefales som et godt kjøp.

Støtter dette forslaget - hvis du vil ha en mer "vintage" strat med alt det medfører kan du også prøve disse:

Classic 60's

Classic 70's

RoadWorn 60's

Alle disse gitarene låter ganske likt de gitarene Hendrix brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det handel på meg i dag. Etter å ha prøvd American Special og Standard, endte jeg opp med en Classic Player 60's. Den låt bra i mine ører. Takk for all hjelp :)

Jeg har en slik jeg også! Den krevde litt skruing og filing før den var 100% spillbar, men fy f**n så mye gitar for pengene - sammenlignet den forleden dag "back to back" med en American Deluxe til dobbel pris, og er glad jeg sparte de pengene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.