Gå til innhold
LotusX

Akustisk gitar i Stavanger m/omegn

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i anskaffelsesmodus av ny akustisk gitar, og er "ny i byen/omegn" :blush:

Har noen av dere gode råd om lokale musikkforretninger som har et greit utvalg av akustiske gitarer?

Har vært innom Jæren Musikk på Bryne (bra der), men kunne tenke meg å sjekke ut et noe større utvalg...

Tips mottas med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjekk ut Godlyd i Sandnes.

Før jeg lagde denne tråden sjekket jeg rundt litt på nettet (uten særlig oppløftende resultat),

og når jeg besøkte hjemmesiden til Godlyd så det ut til at de først og fremst konsentrerte seg om el-gitarer..(?)

Men takk for tipset - skal sjekke nærmere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er ute etter noe virkelig spesielt kan du jo prøve Strand Guitars. De lager gitarer som ser veldig spennende ut.

kjempespennede bedrift, men jeg er nok ute etter det mer "tradisjonelle"..

Flere enn kun AW i Ibanez-serien, evt. Furch, Höfner etc. - i prisklassen 2-6000 (eller no´)

4sound har/hadde(?) visst en butikk i Stavanger som kan være et alternativ.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest KAARVAAG

4 sound på kvadrat har stort utvalg av akustiske gitarer. Om jeg ikke husker feil er 4sound i Stavanger også greie på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 sound på kvadrat har stort utvalg av akustiske gitarer. Om jeg ikke husker feil er 4sound i Stavanger også greie på det :)

Good.. da har jeg noe å gjøre på lørdag også... ;-)

thx!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4Sound på Kvadrat har større utvalg på akustiske enn både den i Stavanger og Godlyd !

THX! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempespennede bedrift, men jeg er nok ute etter det mer "tradisjonelle"..

Flere enn kun AW i Ibanez-serien, evt. Furch, Höfner etc. - i prisklassen 2-6000 (eller no´)

4sound har/hadde(?) visst en butikk i Stavanger som kan være et alternativ.. :)

4Sound har en butikk i sentrum av Stavanger. Gå til McDonalds, snu deg mot kinoen og hå til høyre for kinoen. Ganske vanskelig å ta feil .. du går bare "rett fram". Der ligger et lite "gammelt" lokale, som det står 4sound på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4Sound har en butikk i sentrum av Stavanger. Gå til McDonalds, snu deg mot kinoen og hå til høyre for kinoen. Ganske vanskelig å ta feil .. du går bare "rett fram". Der ligger et lite "gammelt" lokale, som det står 4sound på :)

Jepp - stedet er lokalisert..

Glimrings, og takk for hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.