Gå til innhold
ReBorn-Ole

trenger hjelp!!! Hvor finner jeg backing tracks?

Anbefalte innlegg

Backing tracks, vil jeg tro.

Finnes sider på nettet ja. Foreta et søk på forumet, så vil du finne noen. Ellers er www.guitarbt.net et godt valg, må registrere deg, men det burde gå fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Backing tracks, vil jeg tro.

Finnes sider på nettet ja. Foreta et søk på forumet, så vil du finne noen. Ellers er www.guitarbt.net et godt valg, må registrere deg, men det burde gå fint.

Står jo bare Not Avail. på alle da! Uansett om du har registrert deg eller ikke..

Ole: Halla kjære band medlem! :D hehehe....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HM, man får tak i dem selv om det står unavailable. Du må trykke høyre musknapp på "download here", eller filnavnet, og trykke save target as.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen restriksjoner ment for at folk skal bidra med noe, men det lar seg gjøre over tid. Alle under 100 poster deler på et visst antall tilgjengelige downloads per 24 timer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ikke post tull, for da kan du fort bli utestengt.

Teit er det heller ikke. Det forventes bare at folk som benytter seg av tjenesten gir noe tilbake på en eller annen måte. En snarvei er å donere noen dollares gjennom Paypal, da kan man få oppgradert status. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.