Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Archtop


Grohl

Anbefalte innlegg

Sjekker litt rundt etter en "archtop". Har sett på Godin 5th og Gibson ES125. Lurer på om andre har tips til andre merker og modeller som ikke er så dyre? Godinen ser fin ut, men er ikke mange av de ute på bruktmarkedet.

Krav:

- Ikke cutaway

- en neckpup

- Ikke svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Godin 5th Avenue. Veldig fin gitar, fornøyd med den! Den kan anbefales :) Kan hende jeg tar feil, men ES 125 er vel en gitar i en langt høyere prisklasse enn Godin-gitaren?

Det stemmer, men noen av dem er ok priset på bla.a. ebay. Uansett, blir nok neppe Gibson eller den prisklassen, men noe som ligner, høres slik ut frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg har sjekket alle Edwardsene tviler jeg på at de har noe, vis meg gjerne om du finner.

The Loar har jeg kommet over, og de virker egentlig fine, men ikke mange å oppdrive brukt.

Eastman sine ser også fine ut, men det blir fort litt dyrt det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Ibanezen ser fin ut. Den gata som er interessant. Reverenden blir for mye greier, i tillegg er det cutaway.

Så også en billig Washburn HB 15 som sikkert er helt ok. Hadde vært fett med en Kay eller Silvertone kanskje, men hvordan pleier de å være i spillbarhet etc.?

edit: pickup er ikke et must da det seff kan ettermonteres.

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.