Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis nytt innhold mulghheten


siimen

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt om dette tidligere en gang men kommer med forslaget igjen.

Jeg ble for noen år siden vandt til å bruke Vis nytt innhold muloigheten. Tidligere tok denne knappen også med seg off topic delen av forumet.. Er det mulig å velge dette selv nå, eller er det bestemt at man kun skal vise "gitarrelaterte" artikler gjennom denne. Jeg må ærlig innrømme at Castorfibers oppskrifeter, humortråden osv er dypt savnet fra min side gjennom Vis nytt innhold da jeg ikke gidder å bla gjennom alt annet, men alikevel vil lese Offtopic delen.. Noen som har en løsning? Eller er jeg dømt til å bli trykkende meg vill både på tlf og pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bestemt at generelt-forumet skulle fjernes fra denne funksjonen. Det var et ønske om mer aktivitet i de gitarrelaterte underforaene, da mange medlemmer nesten utelukkende postet i generelt-forumet. Jeg var vel ikke en av de som stemte for dette, men sånn ble det visst... :)

Tror ikke forumsoftwaren gir mulighet for å justere dette per bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er en "global" innstilling, og alle brukere må forholde seg til det.

Nå har det seg slik at GitarNorge har veldig mange passive brukere, det vil si at de fleste som bruker forumet, ikke bidrar i form av poster.

De bidrar i form av treff, og at vi er atraktive hos de som vil annonsere og slikt på grunn av det. Det er ikke alle som har like mye på hjertet, og det er faktisk helt greit. Det er plass til alle her.

Vi som modererer, og må jeg da tilføye bortsett fra Aphelion, siden han står fram med noe jeg synes vi kunne ha holdt for oss selv i moderatorforumet, tror å vite ut fra trafikkstatistikk så vet vi at disse brukerne ikke bryr seg om postene i det forumet du etterlyser. Med jevne mellomrom opplever vi at medlemmer bruker forumet til en slags privat chattekanal, og det genererer veldig mange nye poster som da de fleste brukere ikke bryr seg om. Ved å ikke ha med slike tråder i "nye innlegg" så opplever vi at mye av denne virksomheten har blitt kanalisert over i den fantastiske chatten vi har. Det er bra, da innholdet hører hjemme der.

Så derfor har vi valgt denne innstillingen. Dette er et gitarforum, og faktisk ikke et forum der folk kan sjekke opp hva jeg har laget til middag. Eller hvordan et medlem har fått snøret i bånn hos en het frøken. Eller mer normalt, ikke fikk noe på kroken. Eller at skolen er dum, eller at Slash er flinkere på gitar enn Buddy Holly.

Jeg se problematikken, men det er som regel slik at ingen bestemmelser har bare fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.