Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen andre som har kjøpt seg en Bernie Rico Jr gitar?


Tordenskrald

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har kjøpt seg en Bernie Rico Jr gitar? Disse har jo så lett access til 24/27 bånd og er bygd uten noen crc maskiner etc.. Håper det er noen som sender en ordre til han herre duden. Kan få pruta osv så det ekke så dyrt. Mange i usa som bestiller seg en 727 Jekyll som er rett bak dem med 27 frets og kan fåes t.o.m i 8 strengs:p Personlig så liker jeg den headstocken som min Diva har, den med en innhakk som en krok i tilegg.. Eg tenkte å bestille meg en 727 som skal matche denna men bare at headstocken ikke er reverse men vanlig. Snu på hodet og se at det kan bli kult.. Fargene på dette bildet er lamme, er råere på andre bilder..-)

pv_05.Keith_Merrow_With_Bernie_Rico_Jr..jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sidan eg er venstrehendt og vil ha en 7-strengar med TOM bridge (som ikkje er recessed) og tynn Jackson/Ibanez-hals, er Bernie Rico omtrent mitt einaste valg.

I tillegg får eg ein del custom-valg som gripebrett, innlegg, farge på gitar og hardware og valg av pickups.

Ikkje verst for kun 12.000 kr inkl frakt frå USA til Noreg :-)

Så ja, eg har i høgaste grad fått opp augene for Bernie Rico Jr sine fantastiske håndlaga gitarar :-)

Bestillar neste månad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan eg er venstrehendt og vil ha en 7-strengar med TOM bridge (som ikkje er recessed) og tynn Jackson/Ibanez-hals, er Bernie Rico omtrent mitt einaste valg.

I tillegg får eg ein del custom-valg som gripebrett, innlegg, farge på gitar og hardware og valg av pickups.

Ikkje verst for kun 12.000 kr inkl frakt frå USA til Noreg :-)

Så ja, eg har i høgaste grad fått opp augene for Bernie Rico Jr sine fantastiske håndlaga gitarar :-)

Bestillar neste månad.

Dvs du vil ha en venstrehendt 7-strenger med Gibson-vinkel på halsen? Ja, det snevrer vel inn en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.