Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Soloartist?


Winball

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neil Young

Bob Dylan

Van Morrison

Paul Simon

Gram Parsons (soloartist/at alt han har gjort med Flying Burrito Bros/International Submarine Band/The Byrds ikke kunne ha hendt uten ham, og er helt distinkt i hans musikalske retning)

S-man tar nok ikke hintet... Er redd han kan komme tilbake en 3. gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, slakt meg. Men han er så vilt overvurdert! Alle sier han var først ute med alt, at han er like viktig for rocken som Elvis og The Beatles, etc... Alt jeg har hørt av David Bowie, og det er en del, er bare masse kjedelige låter, og en del som er helt OK.

Milevis unna tidenes beste soloartist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, slakt meg. Men han er så vilt overvurdert! Alle sier han var først ute med alt, at han er like viktig for rocken som Elvis og The Beatles, etc... Alt jeg har hørt av David Bowie, og det er en del,  er bare masse kjedelige låter, og en del som er helt OK.  

Milevis unna tidenes beste soloartist....

hmm.... hvis du ikke syns han er noe så la heller være å skrive !!

ingen spurte om du likte Bowie !!

fortell oss heller hva du liker !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madonna, Michael Jackson, Bruce Springsteen og Elton John er vel regnet som de mest successfulle solo artistene gjennom alle tider når det gjelder inntjening i alle fall.

Elton og Bruce liker jeg godt og hører mye på, de andre to har jeg ikke mye til overs for. Noe av Madonna er jo OK, men han andre idioten klarer jeg ikke. Men successfulle er de i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.