Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Banalt Cubase spørsmål


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt med Steinberg CI2 med Cubase AI5. Dette funker vedig bra for meg!

Men har fått et LITE problem.. Det fulgte ikke meg bruksanvisning! Jeg har funnet ut av mye selv, og har laget et par låter alt.. MEN!!!

Hvordan gjør jeg om prosjektene mine til lydfiler som er spillbare på andre medier? Dvs uten å spille de gjennom Cubase? F.eks mp3 eller noe..

Jeg bruker MAC til dette..

Håper på hjelp til et egentlig dumt spm.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting du må huske på, som mange ikke tenker på, og lurer på hva faen som er galt(opplevde dette selv :lol: )

Før du tar audio mixdown, husk å sette left/right markers på det du skal eksportere!

(Ignorer teksten på dette bildet, bare se det området som er merket på "tidslinja"(Av mangel på bedre ord ?))

Du må merke av det du skal ha med med de!

112108-1906-howtoextrac22.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, da prøver jeg!!! :-)

Når jeg først er igang, noen tips til hvor/hvordan jeg publiserer? Har tenkt litt på Youtube, legge til et slideshow f.eks.. Men vet ikke helt hvordan jeg gjør det heller.. :-)

Eller finnes det andre steder der man kan laste opp musikken? Og deretter linke til det på face f.eks??

Ganske ny på dette på å spille inn og publisere.. Har bare holdt på live til nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.