Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

kvalitetspoeng


Erling

Anbefalte innlegg

Bare lufter en liten tanke jeg hadde. Hvis noen har vært innom "Freakforum" så har man sikkert lagt merke til at de har en kvalitetspoeng funksjon. Slik at du kan gi et kvalitetspoeng til de som gir gode svar eller kommer med gode poenger. Hadde det kanskje vært noe? Sånn for å gi en ekstra oppmerksomhet til de brukerne som er veldig behjelpelige og bruker mye tid på å hjelpe andre.

bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så dumt. Men,.....

1. Hvem skal bedømme svarene ? ( Mener å huske at det har vært tema her inne før at moderatorene allerede er hardt belasta.. )

2. Castorfiber, Audun, Greener ++++ en del andre stikker av med alle poenga uansett ..... :lol:

3. Noen av oss som er litt flåsete innimellom ender opp med å skylde poenger..... :P

Bare noen umiddelbare tanker... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir mye pluss til de som kjenner hverandre fra de so kjenner hverandre! Og selvfølgelig noen stykker vi alle vet stort sett er seriøse og gir gode svar og innlegg.

Nei, likte ikke denne ideen!

Og da ville sikkert noen helst gitt meg minuspoeng for et slikt negativt innlegg... Liker fremdeles ikke ideen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke helt "poenget"..... (Tok dere den??? :D )

Jeg synes forumet fungerer bra som det gjør, og hvem som hjelper hvem med gode og fornuftige svar er i grunnen ikke så viktig, så jeg stemmer mot et poengsystem sånn sett. (På tross av at jeg er et konkurransemenneske.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. Jaja, jeg tenkte bare over det, siden det er så mange flinke musikere her som bruker mye tid på å hjelpe ufaglærte som meg sjølv. Men akk ja.

Sånn for å forklare litt bedre hva jeg mente. Altså det er ikke noe snakk om minuspoeng, hvis vi tar den tråden her feks. Så vil det øverst i høyre hjørne ved hvert enkelt innlegg være en liten knapp det står feks "+" på. Alle registrerte bruker kan trykke på så mange innlegg de vil, men bare en gang på hvert enkelt innlegg, altså du kan bare gi et poeng til et innlegg. Slik vil de som alltid kommer med gode svar bli belønnet med mer credz på forumet hehe.

Men jaja, det var sent, og jeg var bare så glad for hjelpen jeg hadde fått av rukula vedr. innkjøp av innspillingsutstyr, også synes jeg at jeg kanskje kunne, ja...hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.