Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fornuftig pris for Ibanez RG1570 Prestige?


Ibanez Prestige

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte min første El-gitar for 2-3 år siden. En Ibanez RG1570 Prestige. Nå har tiden gått og jeg har utviklet meg og ønsker å bytte denne ut med noe som passer min musikk litt bedre. En telecaster eller en jazzmaster. Jeg må ut med ca. 4000-5000 for en brukt telecaster, kan jeg forvente å få så mye igjen for gitaren jeg har? Den har fått noen skrammer langs kanten av kroppen, men det er ikke veldig ille.

Hva mener dere er en fornuftig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe rusk til å være den første el gitaren. :)

Antakeligvis har du funnet noenlunde riktig prisleie, hvertfall dersom du har prestige kassen.

Har selv en 1570 og synes det er en ganske allsidig gitar, selv om stilen er litt mere metal enn de du nå har lyst på.

Jeg personlig hadde nok vurdert å heller kjøpe en til og ha 1570'en i tillegg.

Men så var det de pæengan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel sannheten er vel at den var den første ordentlige gitaren jeg kjøpte. Hadde en gitar kjøpt på Elkjøp før det.

Det er absolutt en allsidig gitar på alle måter, men jeg merker jeg blir litt sliten av hele Floyd Rose systemet. Er så mye å tenke på ved bytting av tykkelse på strenger ol. Skulle gjerne beholdt den, men jeg har nok beveget meg lenger vekk fra metal-sjangeren enn jeg trodde da jeg kjøpte den.

Betalte 9000 for den ny så 4500-5000 med kasse bør vel være en ok pris da? :)

Takk for hjelpen så langt.

Endret av Ibanez Prestige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noen skrammer som går helt gjennom lakken. Små chips, men uansett. De har nok dukket opp ved at jeg har vært uforsiktig og dunket gitaren borti border ol. når sitter og spiller. Finishen er forøvrig "Mirage Red". Gitaren har ingen store skader, bare mindre på 0,5-1cm. Alle rundt kanten på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.