Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Taylor T5 - av ren nysgjerrighet


sarge

Anbefalte innlegg

Satt og tittet på kopekassa i kveld, og opptak av Rune Andersens show "Litt av en mann" som han gjennomfører med meget god hjelp av Espen Beranek Holm. Det slo meg at selv om mr Beranek Holm spilte på en svart hollowbody, så fungerte den til det meste av musikkstiler. Et kjapt nærbilde av headstock viste at det var en Taylor, og litt googling ga meg modellen T5.

Noen som vet mer om denne? Er det sjeldne saker? Forhandles den i Norge? Hva er forskjellen mellom de ulike modellene? Er det andre gitarister som er kjent for å bruke denne gitarmodellen? Annet som er interessant å vite om denne?

Spør kun av ren nysgjerrighet, for den er langt utenfor mitt gitarbudsjett, såpass har jeg skjønt... ;)

TaylorT5AcousticGuitarBlack.jpg

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tittet på kopekassa i kveld, og opptak av Rune Andersens show "Litt av en mann" som han gjennomfører med meget god hjelp av Espen Beranek Holm. Det slo meg at selv om mr Beranek Holm spilte på en svart hollowbody, så fungerte den til det meste av musikkstiler. Et kjapt nærbilde av headstock viste at det var en Taylor, og litt googling ga meg modellen T5.

Noen som vet mer om denne? Er det sjeldne saker? Forhandles den i Norge? Hva er forskjellen mellom de ulike modellene? Er det andre gitarister som er kjent for å bruke denne gitarmodellen? Annet som er interessant å vite om denne?

Spør kun av ren nysgjerrighet, for den er langt utenfor mitt gitarbudsjett, såpass har jeg skjønt... ;)

TaylorT5AcousticGuitarBlack.jpg

Selv har jeg aldri spilt på gitaren, men jeg kjenner en som gjør det, og den låter knall!! Veldig spesiell gitar som fungerer til det aller meste som du sier selv. Det kan nok lønne seg å prøve den før du tenker noe mer over den i forhold til kjøp. Allsidig gitar, men som sagt noe spesiell. Funker bra, men selv synes jeg at en allround-gitar ikke alltid er det beste. To gitarer til hvert sitt formål er nok bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.