Goggen 0 Skrevet November 3, 2004 Heisan. Long time no see. Er sånn halveis på vei tilbake igjen etter en lang og deilig sommer.Var innom musikk huset i går å fikk meg den siste skiva til Satriani. Veldig bra. God blanding av rolig og hard. Løp å kjøp dere som ikke har den.Cheers,Goggen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Per 1 Skrevet November 3, 2004 Ok... Er Satch og satriani den samme fyren eller!?!?! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Goggen 0 Skrevet November 3, 2004 Per: Ja han er det gitt.Håkon: Det har blitt en stund ja. Har så mange andre interesser om sommeren så når jeg har fri er det siste jeg vil å sitte inne foran PCn. Gittarn har jeg tatt med i Golf bagen isteden... hehe :-). Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
xtoffer 0 Skrevet November 3, 2004 Hva heter CD'en? Og når kom den? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hans Majestet 0 Skrevet November 3, 2004 Skal kjøpe den Goggen, det skal jeg! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
hkh 11 Skrevet November 3, 2004 tror den heter "is there love in space", men det kan hende jeg blander med noe annet... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hagebakken 0 Skrevet November 4, 2004 den har jeg, flott skive Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Goggen 0 Skrevet November 5, 2004 tror den heter "is there love in space", men det kan hende jeg blander med noe annet...Sorry. Det er den ja. Noe av det beste jeg har hørt fra han. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hans Majestet 0 Skrevet November 5, 2004 Er den ny da? :shock: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+The Euphor 469 Skrevet November 5, 2004 Satch har ikke gitt ut noen etter den, og da er det den nyeste. Selv om den ikke akkurat er "ny". Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hans Majestet 0 Skrevet November 5, 2004 OK. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
hkh 11 Skrevet November 6, 2004 Kjøper den neste uke når jeg får penger. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider