Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rikjense's utstyr! [03.02.11]


Rikjense

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte at det var på tide med en slik tråd. Må bare si at noen av bildene er dårligere enn andre. Har ikke det beste mobilkameraet i verden, men dere skjønner hva jeg har av utstyr. I starten har jeg bare tatt bilde av hele instrumentet/forsterkeren. Kan laste opp litt mer detaljerte bilder hvis det ønskes smile.gif

Begynner med gitarene:

Ibanez Concord.

Dette var pappa sin gitar da han var ung. Så gikk den til min bror, og nå er den hos meg. Den er i elendig tilstand, men jeg skal prøve å fikse den når jeg har bedre tid og penger.

2mxfj0l.jpg

Gibson Les Paul Alpine White.

Dette var min første "ordentlige" gitar. Jeg har satt EMG Zakk Wylde pickups på den og tatt av plekterbrettet. Den låter veldig bra til heavye greier, men ikke så bra på clean. Denne gitaren har en god del skrammer på den og halsen har blitt knekt og reparert.

30ngob6.jpg

EB Music Man John Petrucci Sapphire Black!

Dette er min pride 'n joy. Jeg fikk den for to dager siden (01.02.11), og har ikke sluttet og spille på den siden da biggrin.gif Den har Piezo mic, en Crunch Lab i bridge og en LiquiFire i neck. Den låter som et skudd!

2zi39kj.jpg

Forsterkere/effekter:

Rack.

Jeg har en t.racks VM-100 øverst. Denne fordeler strømmen korrekt, og den gjør også slik at jeg har lik strøm uansett hvor jeg er. Under det er det In-ear'n min. Det er en LD Systems 1000. Har ikke fått testa den ordentlig, men vokalisten i bandet sa den var bra! Nederst er det 11R min. Kjekk effektprosessor, you know...

izxkyr.jpg

Utover dette har jeg en Marshall 100HDFX, Peavey Rage 158, Marshall MC412B, Louder Strat, SM57 + masse små ting som jeg ikke orket å ta med.

-Rikart

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.