Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica skal i studio! :)


Knewt

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det aller beste hadde vært om de gikk tilbake til musikken sin før Bob Rock, selv om dette ikke er noe som allmenheten liker så jævlig godt. Men det tok jeg meg rennfart å dreit loddrett i. Vil ha gamle Metallica!

Men, for å være mer realistisk, så håper jeg de følger opp Death Magnetic, siden dette ikke var så gale after all. Verste som kan skje er et nytt St. Anger-album. Fyy på Metallica om de kommer opp med noe "nytt, fresht og alternativt som ungdomen liker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke et normalt Metallica-album, så jeg lurer på hva det kan være. Tenker et album med gjesteartister eller et album med Big 4 (selv om dette har blitt avkreftet mange steder). Håper, og tror, ikke det blir et nytt cover-album.

Har og lest rykter om re-take av gamle sanger.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste hadde vært om de gikk tilbake til musikken sin før Bob Rock, selv om dette ikke er noe som allmenheten liker så jævlig godt. Men det tok jeg meg rennfart å dreit loddrett i. Vil ha gamle Metallica!

Men, for å være mer realistisk, så håper jeg de følger opp Death Magnetic, siden dette ikke var så gale after all. Verste som kan skje er et nytt St. Anger-album. Fyy på Metallica om de kommer opp med noe "nytt, fresht og alternativt som ungdomen liker".

Jeg har aldri skjønt denne logikken. Å lage noe tilsvarende 80-tallsgreiene er jo det allmenheten vil ha, og forsåvidt også det de prøvde med DM. Om Metallica noengang har solgt seg ut så var det med DM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper som de fleste andre ihugga metallica soldater at de går tilbake til litt mer trashy sound. Forventer ikke et nytt "kill em all" i 2011,men litt mer straight forward dirty sound. Likte forresten DM, et godt steg i riktig retning spør du meg. ( i forhold til albumet vi helst ikke vil snakke for mye om.. <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en "ihugga metallica soldat" så mener jeg at du liker alt de har gjort, ikke bare halvparten av albuma. Liker du bare halvparten ville jeg si du er "metallica fan". Jeg liker St. Anger meget godt, var vel faktisk det som fikk meg interessert i bandet (ja, jeg er så ung at jeg ikke har opplevd 80-tallet og sånt). Finnes perler på Load og ReLoad også. Men selvfølgelig, det beste er jo de fire første albuma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, helt enig med deg knewt! St.Anger fikk meg inn i Metallica, og jeg liker load og reload, men selvfølgelig... De 5 første albumene var best :) Nå er jeg litt lei Metallica.. men får vel sjekke ut den nye albumet når det kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for guds skyld at det ikke blir nyinnspillinger av gamle låter, slik som noen nevnte. Grøsser av tanken på de gode gamle klassikerne med vokalen Hetfield har nå.

Jeg har innsett at Metallica aldri kommer til å lage god thrash igjen. Men det gjør ingenting når en har Evile!

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.