Gå til innhold
antos

Hvor kjøpe strenger?

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper folket strengene sine fra? stikker.no har jo veldig bra priser. Noen som har erfaring med kjøp derfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eBay. Kjøp en 5-pack, så havner du sannsynligvis under 200 spenn, og slipper dermed mva... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så himla billig i forhold til å kjøpe på eBay da :P Men vesentlig raskere, selvfølgelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler strenger på Vintagegitar. 50 spenn settet er upåklagelig, og har strengene i lomma i det jeg går ut døra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet en del herfra: http://www.stringsandbeyond.com/, rimelig og kommer i postkassa på en ukes tid.

Ellers pleier jeg å slenge med noen sett når jeg bestiller fra Thomann, noe som har skjedd ofte i det siste... :)

Endret av Amund Blix Aaeng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper ghs fra ebay, samme selger vær gang. Er vel omtrent så billigt som du får det og kommer i posten ca 1 uke etterpå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokalforhandler eller stikker innom Gitarhuset sitt hovedlager i Kristiansand :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 sound i buttikken elller hos "lokal forahandleren" Strand Guitars http://www.strandguitars.com/ ein av dei er gitar læreren min :P god plass å kjøpe gitar og, skikkelige gitarar, el gitarar og akustisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker er billig, men sist jeg bestillte strenger der tok det 14 dager. Ifølge nettbutikken var strengene på lager....har nok kjøpt mitt siste strengsett der fra (tolmodighet finst ikke I min verden:-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte også fra stikker.no de 2. Februar. De ble sendt i går, og forventet levering er 16. Februar..

Unnskyldningen dems var at de holdt på å bytte lokaler.

14 dager levering er uansett i meste laget..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.