Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


AndreasS

Anbefalte innlegg

Takk skal dere ha :)

Naboen min Hallstein her på forumet har vært delaktig i at jeg nå eier denne. For jeg hadde egentlig ikke noe behov for en ny gitar, men når jeg prøvde hans sorte Mayones Setius Pro 6 ble jeg solgt. Denne er helt fantastisk å spille på og ser utrolig fet ut. Når det i tillegg kom opp et juletilbud på Powergitar.no og sparekontoen min var i pluss, så slo jeg til på denne. Mye gitar for penga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sviiiiiiit!!! Hvordan er den å spille på? Hva kan den sammenliknes med?

Jeg syns ikke den kan sammenlignes med noe egentlig (mulig noen andre som har noen innspill her?). Den er helt sinnsykt rå å spille på. Presisjonen og spillehastigheten gikk opp merkbart etter jeg gikk over til denne!

Endret av AndreasS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha :)

Naboen min Hallstein her på forumet har vært delaktig i at jeg nå eier denne. For jeg hadde egentlig ikke noe behov for en ny gitar, men når jeg prøvde hans sorte Mayones Setius Pro 6 ble jeg solgt. Denne er helt fantastisk å spille på og ser utrolig fet ut. Når det i tillegg kom opp et juletilbud på Powergitar.no og sparekontoen min var i pluss, så slo jeg til på denne. Mye gitar for penga :D

Mayoneser er sjuke gitarer... Iallefall med tanken på hva de koster.

Slår Les Paulen min out of the park... Selv om det også er en kjempegitar !

Det man må vite, er at Mayones Setius er en ganske tung og massiv gitar. Halsen er i mahogany, det er kroppen også, noe som bidrar til en relativt massiv og velresonerende kropp og hals. Den har ett veldig hardt balleslag, og jeg må rett og slett si at det er en skikkelig metallgitar, selv om jeg har spilt gitar-boogie på den selv, på øvelser o.l :P

Fete gitarer, kan anbefales ! Om du har anledning til å stikke innom powerguitar en gang, test Mayones-gitarene han har der, de er generelt sjuke gitarer.

Halsen er u-formet, med ca. samme tykkelse som en Gibson 60's hals... kanskje noe tykkere. Den er matt, noe som bidrar til at hendene glir veldig kjapt, med lite motstand opp og ned halsen :)

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.