Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Across The Universe


Ricky

Anbefalte innlegg

Plukket frem min gamle strat fra loftet her om dagen. Plugget den inn i pc'n og begynte av en eller annen grunn å spille

denne låta med "hendrix-akorder". Spilte og arrangerte låta med solo og det hele i et "lucky moment". Syntes resultatet ble ok, så jeg tok i

etterkant å spilte inn trommer (el-trommer inn i ezdrummer, og bass. Har prøvd meg på litt beatles-aktige koringer mot slutten av låta også.

kan også høre på opptaket at gitaren har ligget en stund, og at en liten dusj med WD-40 på potter og 5-veis switch nok hadde gjort seg. Men jeg velger selv å la det gå inn på sjarmkontoen for denne gangen.

Setter pris på tilbakemeldinger. Er en del annerledes enn originalen denne her, men det bør vel også en cover være?

http://www.soundclick.com/player/single_player.cfm?genre=Rock&songid=10218605&q=hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det låt kult, kanskje litt mye jimi-style på noen partier?

Gitarlyden kan sikkert finpusses.

Bra!

Når det gjelder skurring i poter og switcher når du er koblet rett i PC må du ta det med en klype salt.

Prøv gitaren på en gitarforsterker og hør om det skurrer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det låt kult, kanskje litt mye jimi-style på noen partier?

Gitarlyden kan sikkert finpusses.

Bra!

Når det gjelder skurring i poter og switcher når du er koblet rett i PC må du ta det med en klype salt.

Prøv gitaren på en gitarforsterker og hør om det skurrer da..

Hyggelig at du likte det. volumpotten og switchen bråkte som f..., men jeg tok sjansen på wd-40, til tross for oventående advarsel,

og nå låter det smooth :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.